Ladik Belediyesi Sıfır Atık Toplama Merkezinde kompost üretimine başlandı.
Ladik Belediye Başkanı Adnan Topal ile Başkan Yardımcısı Fikret Baştan, tesisi ziyaret ederek çalışmalarla ilgili bilgi aldı.
Topal, Sıfır Atık Merkezinde özellikle sebze pazarından toplanan bitkisel atıkların kompost makinesinde fermante edilerek gübre elde edildiğini anlatarak, “Park ve bahçelerimizdeki ihtiyacımızı kendimiz karşılayacağız. Ayrıca vatandaşlarımızın ihtiyacı olmaları durumunda onlara da tedarik edeceğiz. Böylelikle hem atıkları dönüştürüyor hem de toprağın kaybettiği zenginliği kazanmasını sağlamış oluyoruz.” dedi.
Ladik Belediyesi Sıfır Atık Merkezi Müdürü Mustafa Emin Yaman de tesiste aylık 100 kilogram kompost üretmeyi hedeflediklerini ifade etti.
???????
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2264 kez okundu
2
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1754 kez okundu
3
‘Boşanmak için evlenmedim’
1718 kez okundu
4
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1713 kez okundu
5
Türkiye’nin En Büyük Çocuk Köyü, Menemen’de Açıldı
1691 kez okundu